Wednesday, October 22, 2008

Opening Promotion






Bermula dengan langkah pertama, kami di CawanHati Ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua di atas kesudian melawat blog kami.

CawanHati menyediakan pelbagai jenis cupcake dengan pelbagai variasi saiz dan corak rekaan yang unik, cute dan menarik mengikut citarasa anda. Bukan hanya cupcake, malahan kami juga menerima tempahan bagi Moist cake & Cookies. Terdapat pelbagai perisa seperti chocolate, vanilla, pandan, strawberry, orange dan juga kelapa yang boleh menjadi pilihan anda utk tempahan majlis perkahwinan, sambutan ulang tahun perkahwinan, majlis harijadi, kenduri doa selamat, door gift dan juga bagi tujuan rekreasi dan santai.



















Harga?

Aha... harga kami amat berpatutan dengan harga serendah RM0.30 sebiji sehingga RM2.80 sebiji mengikut saiz bagi cupcake & cookies. Moist cake pula dr harga RM38.00 hingga RM 57.00 mengikut kg.


Delivery/ Penghantaran?
Anda pasti berpuashati dengan kelazatan cake daripada CawanHati! Kami bukan sahaja memberi kelazatan dan kepuasan dengan nilai harga yang anda setuju. Malahan kami sedia membuat penghantaran terus kepada anda. Namun, kami hanya membuat penghantaran bagi tempahan sekitar Kulai, Senai, Skudai, Johor Bahru, Tebrau dan Kota Tinggi sahaja.


Berminat?

Anda berminat untuk membuat tempahan? Kami amat gembira menerima setiap tempahan dan bersedia memberikan produk yang terbaik buat anda.

Untuk Tempahan sila hubungi talian:

019-7067031 (Nora)
012-7335694 (petty)

atau e-mail ke alamat e-mail kami:
cawanhati@yahoo.com.my

(*Tempahan selewat-lewatnye dalam tempoh 72jam)

3 comments:

Unknown said...

biskottt biskottt

hsoyal said...

mmm... bleh tempah ni weh.. awe nak kawen dah.. heee..

Anonymous said...

ahaha.. jemputla buat tempahan ngan aku... x cube x tau weih..skali cube mesti korang nak lg...

Post a Comment